vineri, 30 septembrie 2011

Frumusetea si tineretea vine din suflet !


Am citit intr-o carte , draga sufletului meu , despre o batranica care, la 86 de ani a venit la universitate . La incheierea studiilor a fost invitata sa tina un discurs , iar printre ceea ce a spus s-au aflat si urmatoarele fraze ...fraze ce pe mine m-au facut sa-mi revizuiesc gandurile , planurile si m-au facut sa ma gandesc mai mult la sufletul meu , la ceea ce-mi doresc cu adevarat . Ceea ce a spus suna cam asa : " Nu incetam sa ne jucam pentru ca imbatranim.Imbatranim pentru ca incetam sa ne jucam . Exista numai cateva mici secrete pentru a te mentine tanar, a fi fericit si a deveni un om de succes . Trebuie sa razi si sa gusti umorul fiecarei zile . Trebuie sa ai un vis . Atunci cand ramai fara vise , mori. E o mare diferenta intre a imbatrani , toata lumea imbatraneste , nu e nevoie de talent sau pricepere in asta . Ideea e sa evoluezi , identificand mereu oportunitatile care se ascund in inima schimbarii.
Nu regreta nimic. Cei care sunt deja batrani sa nu regrete ceea ce au facut , ci mai degraba ce n-au facut. "Haideti sa nu ne lasam prada gandurilor , grijilor si sa nu ne lasam in voia imbatranirii. Batranetea vine din interior si tot de acolo vine si tineretea.
Niciodata nu e prea tarziu sa-ti schimbi viata , sa-ti schimbi planurile , sa-ti indeplinesti visul si sa ai parte de un nou inceput .

Daca viata este o calatorie scurta , trebuie sa incercam s-o facem de clasa I. de Radu Beligan

Un comentariu: