joi, 7 octombrie 2010

Sa mai zambim putin - SCRISOARE CATRE SOTUL IUBIT ...!


Dragul meu sotior,

Inainte sa te intorci din deplasare, vreau sa-ti povestesc despre micul accident pe care l-am avut cu camioneta pickup-ul la intrarea in garaj,

Din fericire, nu e nimic strasnic, eu sunt bine asa ca te rog sa nu iti faci griji pentru mine.

Ma intorceam azi din magazin si la intrarea in garaj, din greseala, in loc de frana, am apasat pe acceleratie.

Poarta garajului e putin stricata, iar masina mea s-a oprit cand s-a ciocnit putin de masina ta.

Mie imi pare foarte rau de cele intamplate, dar stiindu-te bun

la inima, sunt sigura ca ma vei ierta.

Stii cat de tare te iubesc si cat de mult imi lipsesti, iubitule!

Iti trimit fotografia garajului.


De-abia astept sa te strang in brate!

Sotioara ta iubita!

...

P.S. Te-a sunat amanta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu