Nicio nuanta nu rezoneaza mai bine cu Craciunul - in mentalul colectiv - decat rosul viu. In acest sezon, il putem purta ca atare sau ca fundal pentru veselul model ecosez.
O alta nuanta in voga - care ne poate duce cu gandul la cozonacii rumeni ai bunicii sau la Mosi Craciunii de ciocolata - este maroul ciocolatiu. Cele mai interesante utilizari ale sale sunt in combinatie cu negru, bej ori auriu, sau ton pe ton (caz in care se pune accent pe variatiile de textura).
De asemenea, putem miza si in acest sezon pe puterea de a fascina a negrului - folosit simplu sau in combinatii rafinate cu alb. Nu vom da gres nici daca vom merge pe o varianta exclusiva de alb - propusa de designerii de la Chanel, Gucci, Gianfranco Ferre sau Rochas.
Daca visam la o rochie cu model pentru seara de Craciun, putem merge pe varianta de imprimeuri geometrice mari, in stilul anilor '60 (precum vedem la Versace). Sau putem opta pentru modele geometrice mai dense, de tip ecosez ori in carouri bicolore.
Tot pentru amatoarele de rochii cu model, imprimeurile de tip animal print sunt o alegere inspirata. Marile case de moda (Dolce&Gabbana, Blumarine, Hermes) propun imprimeuri animale pe numeroase tipuri de materiale (catifea, matase, stofa) si in diverse contraste cromatice (negru pe alb ori bej, ciocolatiu pe bej/ocru/portocaliu ars etc.)
De asemenea, broderiile (din margele, paiete, pietricele) si imprimeurile viu colorate creeaza un model rafinat pe un fond neutru de alb, negru, verde inchis, ciocolatiu sau gri. Spre exemplu, turcoazul alaturi de rosu si/sau aramiu pe un fond negru ori ciocolatiu reprezinta una dintre cele mai de efect combinatii.
In ceea ce priveste texturile, putem opta cu incredere pentru rochiile bogate din catifea, stofa sau jerseu, precum si pentru cele lejere din dantela, voal, satin sau bumbac elastic.
Impreuna cu o pereche seducatoare de pantofi/botine si cateva accesorii in ton cu stilul rochiei, tinuta noastra de Craciun este gata pentru a ne transforma in vedeta serii.
Andreea Peticaru , stilfeminin.ro
Sursa foto: Hepta si Sectiunea "Branduri"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu