joi, 8 aprilie 2010

BINE NE-AM REGASIT - IMPRESII PASTE IN BULGARIA


Bine ne-am regasit dupa o scurta vacanta , sper ca fiecare dintre voi s-a simtit bine alaturi de cei dragi si ca a-ti petrecut in liniste si bucurie. Eu impreuna cu familia mea si cu alti prieteni am fost in Bulgaria , a fost foarte frumos , putin monoton deoarece la Nisipurile De Aur nu erau prea multe deschise , dar in rest a fost ok. Am fost cazati la hodel Madara de 4 stele cu all inclusiv. Mancarea a fost diversificata dar nu pot sa spun ca a fost chiar pe gustul meu , piscina a fost curata, incalzita , servirea a fost mai mult decat bine , per total pot spune ca am fost multumita si ca m-am simtit bine impreuna cu familia mea si prietenii. Acum ca m-am intors am multa treaba , cum ar fi sa dau jos cele 2 kg pe care le-am pus in doar 5 - 6 zile. Ma gandeam la ceva bazat pe fructe si legume........o reteta nu prea drastica si greu de tinut ca sigur abandonez dupa cateva zile . Daca aveti ceva idei astept sa-mi spuneti , intre timp eu caut pe net si daca gasesc o postez pe blog . Sunt sigura ca va intereseaza si pe voi iar daca nu ...."sunteti niste fericite".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu